I bliver en del af den positive vækst som sporten oplever og i forbindes direkte med surfsportens DNA og værdier, som bl.a. er; frihed, livsstil, eventyr, fællesskab, sundhed, leg, bæredygtighed, oplevelser og konkurrence. Samtidig bliver i præsenteret for en bred målgruppe.
I bliver eksponeret både regionalt, nationalt og internationalt i båd offline og online mainstream kerne- og sociale medier. Jeres fysiske branding platform er forskellige lokationer i hele landet i forbindelse med vores mange events.
En stor del af surfsportens DNA er, at være socialt ansvarlig og passe godt miljøet. Derfor har vi et helt særligt fokus på at kommunikere og arbejde med sociale indsatser og bæredygtighed - et perfekt match til jeres ESG'er og en rejse som vi rigtig gerne vil have jer med på.
Vi har mange års erfaring og sætter en dyd i at skabe et meningsfyldt partnerskab for begge parter. Vi er åbne og meget fleksible for at skrue det perfekte samarbejde sammen, hvor I på en spændende og attraktiv måde kan aktiveres i vores aktiviteter.
I 2025 vil i som partner bl.a. blive eksponeret på 14 events i hele landet, som giver jer en unik branding og mulighed for at nå ud til en stor målgruppe. Vi skræddersyr i fællesskab partnerskabet så det bliver det perfekte setup for jer!

Surf og SUP sporten er i vækst
Surf og Stand Up Paddle (SUP) sporten er i en rivende udvikling – både nationalt og internationalt. SUP sporten bliver sågar af mange kaldt den hurtigst voksende vandsport i verden fordi alle kan være med.
Surf & SUP Danmarks arbejde over de seneste 10 år har været en afgørende faktor for udviklingen af surf og SUP sporten i Danmark. Vi afvikler 15 større events om året og har blandt andet 75 klubber og +4.500 medlemmer på landsplan samt verdensklasse atleter, der tilsammen har vundet mere end 35 EM- & VM-medaljer til Danmark.
I 2016 gjorde surfsporten sin entré på OL-programmet. Som olympisk forbund under Danmarks Idrætsforbund (DIF) arbejder vi strategisk og målrettet med udviklingen af surf og SUP sporten i Danmark.

