Danish SUP Tour udvider samarbejdet med “Too Old To Die Young Brewing” for resten af 2023-touren
Danish SUP Tour har med glæde annonceret en udvidelse af deres samarbejde med det fremadstormende bryggeri “Too Old To Die Young Brewing”.
Efter en vellykket begyndelse i Sønderborg, hvor bryggeriets øl blev modtaget med entusiasme af deltagerne, udvider partnerskabet nu for at omfatte alle de kommende stop på Danish SUP Tour 2023. Bryggeriet “Too Old To Die Young Brewing” har allerede vist deres stærke støtte til SUP-sporten ved at sponsorere eksklusive præmier til vindere på podiet i Sønderborg – en gestus, der blev mødt med begejstring af deltagerne. Nu tager bryggeriet skridtet videre ved at tilføre ekstra spænding til touren. De to førende deltagere på touren vil nu have æren af at bære bryggeriets logo på deres lycra i de kommende stop, og der vil blive uddelt øl-præmier til alle på podiet (undtagen i junior-kategorien). Dette initiativ forventes at give deltagerne ekstra motivation til at levere deres allerbedste præstationer.
I en spændende udvikling har “Too Old To Die Young Brewing” også udvidet deres horisont ved at træde ind i surfverdenen. Gennem et partnerskab med Copenhagen Surf School har de skabt øllen “Beach Break”, der kombinerer deres lidenskab for brygning med den dynamiske kultur omkring surfing. Denne øl vil også være blandt præmierne på Danish SUP Tour
Deltagerne på Danish SUP Tour opfordres til at følge nøje med i de to førende deltagere, der vil bære bryggeriets log op en gul og pink lycra i de kommende stop. Publikum opfordres til at støtte deltagerne i deres kamp om sejren og chancen for at smage “Too Old To Die Young Brewing”s velsmagende øl.
Skriv en kommentar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!